اصول و مبانی سازمان مدیریت مد بازاریابی و برند پوشاک چاپ


مولفین: مریم سیاری، پیمان ولی پور (اردیبهشت 1400)

پیشگفتار

برند و برندینگ جزء جدانشدنی کسب و کار است. کسب و کار در هر کالا یا خدمتی وجود دارد. توسعه و مدیریت تولید و فروش یک برند به مدیریت و روش‌های حل مسئله و تصمیم‌گیری بستگی دارد. استراتژی، برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی و عوامل پیچیده در طراحی، تولید و فروش پوشاک ذهن اندیشمندان و پژوهشگران را به خود مشغول نموده است.

در جهان امروز پژوهش و تحقیق، اساس و بنیاد همه پیشرفت‌ها و توسعه‌ی امور محسوب می‌شود، به‌طوری که «توانایی» درگرو «دانایی» است و می‌توان گفت بدون دانایی، توانایی جایگاهی ندارد. همان‌گونه که فردوسی شاعر گرانمایه‌ی ایرانی فرموده است:

درخت تو گر بار دانش بگیرد                                                    به زیر آوری چرخ نیلوفری را

این کتاب برای آشنایی و تحقیق در مبانی و کاربرد مدیریت سازمان‌ها، مبانی ‌سازمان و مدیریت بازاریابی و برند و مهارت‌های مسئله‌یابی و تصمیم‌گیری در رشته‌های مدیريت بازرگانی، طراحی پارچه و لباس، طراحی و تکنولوژی دوخت، طراحی پوشاک، مهندسی نساجی، مهندسی پوشاک و چرم، در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی و همچنین برای تولیدکنندگان و خرده‌فروشان و عمده‌فروشان در بازارهای فیزیکی و الکترونیک داخلی و بین‌المللی تدوین شده است.

کتاب حاضر را در سه بخش با عناوین اصول و مبانی سازمان و مدیریت، بازاریابی و برند سازی و بخش نهایی با عنوان مد و پوشاک تدوین شده است.. حتی الامکان تلاش شده است که موضوعات مربوط، به‌طور کامل مطرح شوند. به‌عنوان مثال در بحث‌های رهبری، انگیزش، بازاریابی و برند و نظایر آن غالب نظریه‌ها مربوط به این مباحث دسته‌بندی و بیان شده‌اند تا خوانندگان بتوانند با کل مفاهیم آشنایی پیدا نمایند.

هر یک از بخشها، از فصول گوناگونی تدوین شده که مخاطب میتواند سوالات پیش آمده در دانشگاه ، صنعت و تجارت را در زمینه مد، بازاریابی و برند را پاسخ دهد.

بخش اول با عنوان مبانی سازمان و مدیریت، دارای 9 فصل با عناوین: سازمان‌، برنامه‌ریزی، انگیزش، رهبری، ارتباطات، تصمیم‌گیری‌، کنترل‌، خلاقیت، مسئله یابی و حل مسئله‌.

بخش دوم با عنوان بازاریابی و برند، دارای 4 فصل با عناوین:  برند، برندسازی در مد‌، ساخت برند‌، معرفی چندین برند معروف در زمینه نساجی و پوشاک در جهان و ایران.

بخش سوم با عنوان مد و پوشاک دارای 6 فصل با عناوین:  مد و پوشاک‌ از فصل با عناوین: مقدمه ای بر مد‌، مد و دنیای تاثیرات، مد و طراحی لباس‌، تأثیرات رنگ در مد‌، سمبولیسم رنگ‌، رنگ در مد‌.

تهیه و تدوین شده است.

این کتاب در 469 صفحه با قطع وزیری و کیفیت کاغذ خوب توسط انتشارات تخصصی کتابهای بازاریابی موسسه آروین نگار چاپ شده است.

مبلغ این کتاب به خاطر استفاده بیشتر دانشجویان و علاقه مندان به تجارت خرده فروشی و کسب و کارهای تازه مبلغ 100 هزار تومان در نظر گرفته شده است